![]() | ||
Rövid és barátságos hangulatú versenyekre vágysz, melyeken kipróbálhatod magad és megismerkedhetsz a többi játékossal? Várunk titeket a HKK Liga versenyein, ahonnan senki sem megy haza üres kézzel! Három kategória: Kezdő Liga • Amatőr Liga • Profi Liga • Mikor? Minden pénteken. A versenyek 17 órakor kezdődnek és legkésőbb 19 óráig tartanak. Nevezni 16:00-tól lehet. Februári versenyek: február 7. | február 14. | február 21. | február 28. Márciusi versenyek: március 7. | március 14. | március 21. | március 28. ![]() • Nevezési díj: 700 Ft A verseny végén a csomagokból kivesszük a ritka lapokat, és a helyezésük sorrendjében minden játékos választhat közülük egyet (a maradék lapok párosával kerülnek kiosztásra). • Havi pontverseny: Minden hónap végén extra nyereményeket osztunk a hónap 3 legjobb játékosának mindhárom kategóriában. I. helyezett: 1 csomag Moa civilizáció + ultraritka lap* * Ha az adott kategóriában az adott hónapban legalább 20 különböző játékos indult, akkor 1 profi pont is jár. |
||
![]() A Kezdő Ligában való indulás feltétele: • 0 profi pont • Formátum: Tiltott lapok: A Mennyek Úrnője, Mardakor ajándékozó, Spóra, Szomjazó féreg és az ultraritkák. • Szabályok: Maximum 30 ritka Ritkának számítanak a Zénes, a kódos és a promóciós lapok is. A követő, a szabálylap és a céh nem számít bele a korlátozásba. |
![]() Az Amatőr Ligában kizárólag amatőr és kezdő játékosok indulhatnak. • Formátum: Tiltott lapok: A Mennyek Úrnője, Mardakor ajándékozó, Spóra, Szomjazó féreg és az ultraritkák. • Szabályok: Maximum 30 ritka Ritkának számítanak a Zénes, a kódos és a promóciós lapok is. A követő, a szabálylap és a céh nem számít bele a korlátozásba. |
![]() A Profi Ligában bárki indulhat. • Formátum: Tiltott lapok: A Mennyek Úrnője, Mardakor ajándékozó, Spóra, Szomjazó féreg. |
![]() A havi pontverseny összetettjében mindenkinek a havi 3 legjobb eredményét vesszük figyelembe (5 verseny esetén a 4 legjobbat). Pontszámítás: az első helyért 20 pont jár, a másodikért 15, a harmadikért 13, a negyedikért 12, és így tovább. Pontegyenlőség esetén a legjobb eredmény dönt, ha ez egyezik, akkor a második legjobb eredmény, és így tovább. |
||