Az Ősök Városa egy nagyszerű levelezős szerepjáték, mely1999 novemberében indult útjára. A korral haladva az ŐV már a kezdetektől játszható interneten keresztül is. Küldheted E-mailben az Utasítás Lapodat, és kaphatod E-mailben a fordulódat.

Az Ősök Városa egy hatalmas hegy gyomrában játszódik.Több száz fajta egzotikus szörny, tárgy és varázslat vár arra, hogy felfedezd.Az Ősök Csarnokának próbákkal és kincsekkel teli labirintusai jelentenek fantasztikus kihívást. A játékot egy nagy számítógéprendszer vezérli, nyilván minden részrehajlás nélkül. Természetesen van egy Játékvezető, aki a fordulókat ellenőrzi, figyeli a nagyobb eseményeket, és állandóan fejleszti a játékot, újabb meg újabb felfedeznivalókkal, utasításokkal egészítve ki.

Talán nézzük is meg, hogy is néz ki egy ilyen forduló! Ide klikkelj hozzá: Torz Talbot kalandjai.

Megnyerte a tetszésedet? Szeretnél te is egy hős galetki bőrébe bújni? Ezt most megteheted! De menjünk csak sorjában. Először is ki kell találnod, hogy milyen nevet szeretnél adni a galetkidnek. Ez maximum 24 karakterből (betű, írásjel, szóköz) állhat. Legyen a neve mondjuk Gyíkfejű Armand.A nevet később már nem lehet megváltoztatni, ezért jól gondold meg!

Találd ki, milyen étkezésű, legyen galetkid, melyik legyen a kezdeti végtagja,férfi legyen-e vagy nő. Válaszd ki milyen harci és egyéb képességekkel induljon(ez lehet a tűzlehelettől a kontaktméreg immunitásig, a zárnyitástól akereskedelemig egy csomó minden), majd képzeld el galetkidet, és írd le, hogynéz ki. Persze ahhoz, hogy mindezeket jól megválaszthasd, nem árt, ha előbbelolvasod a játék szabálykönyvét! Ezt persze megteheted később is, mikor ezt a rövid bevezetőt már végigolvastad, és úgy döntesz, elkezded te is a játékot.

Nos, a példát folytatva, Gyíkfejű Armand legyen mondjuk rovarevő, kezdeti végtagja pedig legyen jobb karom. Armand természetesen férfi lesz, bár ha akarnánk, nőnemű is lehetne.Kezdetben két harci szakértelmet választhatunk, az egyik a savlehelet, a másik pedig a regeneráció lesz. Két egyéb szakértelemként pedig a mászást és az álcázást választjuk. A karakterünk kinézetének azt írunk, amit szeretnénk, mi a következő szöveget választottuk:"pikkelyes bőrű, fürgén mozgó szemű, nyilvánvalóan rendkívül ügyes". Ha tehát bárki találkozik majd galetkinkkel, ez a leírást fogja kapni róla:Találkozol egy galetkivel, aki nem más, mint Gyíkfejű Armand, egy pikkelyes bőrű, fürgén mozgó szemű, nyilvánvalóan rendkívül ügyes férfi. Ez remek is lesz, mindennel megvagyunk.

Nincs más hátra, mint hogy kitöltsed a jelentkezési lapodat, és elküldd nekünk. Ezutánmi elküldjük neked galetkid belépő körét a játékunkba, amiben sok minden még nem történik ugyan vele, de legalább látod majd, hogy is zajlik ez a játék.
Nézzük csak, hogy nézne ki egy ilyen belépő forduló, ha Gyíkfejű Armandjelentkezési lapját küldenéd el nekünk: Gyíkfejű Armand 0. fordulója

Na most jön csak a java. Neked kell eldöntened, mitcsináljon a karaktered a következő, 1. fordulójában! Ehhez, mintláthatod, a 0. fordulód végén kapsz is néhány jó tanácsot. Először is megnöveljüka savleheletünket 6-os szintűre. Ehhez a KNO 12 15 parancsot adjuk ki, tehát 15képességpontot költünk el a savlehelet növelésére. Még van 1 képességpontunk, amipont elég a regenerációnk 1-ről 2-es szintűre növeléséhez, tehát kiadjuk aKNO 15 1 parancsot is. Gyógyítani is szeretnénk, ha megsebesülünk, mégpedigakkor, ha életerőnk a maximális életpontunk 80%-a alá esne. Egy fordulóbanmaximum 20 alkalommal akarjuk gyógyítani magunkat, és csak akkor, ha agyógyítás után még legalább 10 tvp-nk maradna. Ehhez a GY 80 20 10 parancsot adjuk ki.Ugyan a tanácsok közt nem szerepelt, de mi mindenképpen be akarunk nézni az arénába,és harcolni egy jót. A szabálykönyvben szerepel, hogy az aréna az 5-ös sorszámúépület, tehát a BE 5 parancs kiadása kell a bemenetelhez. Az Ősök Csarnokábanis mozgunk, egyelőre úgy, ahogy tanácsolták, tehát M 2 9 1124 parancs. Kétküldetést is kaptunk, melyeket most megpróbálunk megcsinálni (K 3 490 parancs), majda forduló végén még elmegyünk vadászni kétszer (két darab VD parancs).

De hol is kell kiadni ezeket a parancsokat? Nos, több lehetőséged is van:
1) Írhatod a parancsokat egy papíron is, majd ha készen vagy, betáplálod az interneten.
2) Írhatod egyből az UL táplálóba is a parancsokat, ennek hátránya, hogy itt nem lehet menteni, és ha lefagy a géped, elvesztetted az egész eddigi munkád.
3) A legjobb megoldás, de egyben a legbonyolultabb is, ha egy UL készítő programot használsz.Ílyen programokat a játékosok is készítettek már, sok kényelmi funkcióval. Próbáld ki, tölts le egy ilyen programot oldalunkról.

Az elkészített UL-t lementjükaz UL készítő programmal, és elküljük az ul@beholder.hu címre. Vigyázunk rá, hogy az EmailUL formátumban mentett filet küldjük (célszerű végigolvasni az UL készítő help-jét).
Ha van internet elérésed, akkor persze ennél egyszerűbb ahonlapunkról feladni az UL-edet.

A fordulónk fejlécében látjuk, hogy mikor lesz betáplálva, addig várunk, majd aznap, körülbelül délelőtt 11 óra környékén megérkezik a válasz, ami Gyíkfejű Armand ezen UL-je esetén valahogy így néz majd ki:Gyíkfejű Armand 1. fordulója.

Na ez már tényleg nem semmi, a következő fordulónkban lesz dolgunk bőven. Nem árt növelni az erőnket, és újra próbálkozni a 3. küldetéssel.Most, hogy van némi pénzünk, a boltba is érdemes elnézni, hátha árulnak ottvalami jó felszerelési tárgyat.Be lehet nézni a többi épületbe is, hátha ránk bíznak ott is valami fontoskalandot. Lehet tovább haldni az Ősök Csarnokában, közeledve az ŐsökSzentélye felé, ahol ki tudja, milyen élmények várnak ránk.Portyázni sem voltunk még, ideje megismerkedni más galetkikkel.Az arénában is tovább lehet haladni, egy erősebb ellenfél ellen harcolva, valaminta vadászat is jó móka volt, azt is lehet folytatni...
Nézz meg egy lehetséges 2. fordulót, de persze mint már tudod, ha temás parancsokat adtál volna ki, a forduló is teljesen másmilyen lett volna!

Ha megnyerte a játék a tetszésed, ne habozz, add fel a Jelentkezési Lapodat! Ha valami még nem teljesen világos, ne aggódj, a játék során bele fogsz tanulni a dolgokba, és persze a forduló végi encyclopediák is sok hasznos tanáccsal szolgálnak. Ha valamit még mindig nem értsz, fordulj hozzánk bizalommal, írj az osok@beholder.hu cimre.

És ne feledd, a játék sajnos, mint manapság minden, pénzbe kerül, így a jelentkezési lapod feladása nem elég, némi pénzt is be kell fizess nálunk. Csak akkor kapod majd meg a 0. fordulód, ha a pénzt befizetted. Erről lásd a szabánykönyv adott pontját.

Jó játékot, találkozunk az Ősök Városában!





(Eddig 194369x nézték meg.)
Cookie/süti kezelés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Tudjon meg többet...
OK