Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Gyakori kérdések
HKK klubok
HKK kezdőknek
HKK Kódex
HKK szintlépés
HKK-t forgalmazó boltok
Kérdezz-felelek
Megjelent kiegészítők
Mi is az a HKK?
Őslich szabályok
Sorsoló program
Statisztikák
Teljes szabálykönyv
Tiltott és módosított lapok
Új Nemzedék lapok
Megmérettetések
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
HKK Bírók
Kiemelt vidéki versenyek
Legendák Viadala
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Nemzeti bajnokság
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Versenykiírások
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
HKK versenyadmin
Közösség
Fórumok
HKK találkozó
Legendás cél: országjáró
Legendás cél: sorbemutató
Legendás cél: 1000 lap
Megosztások
Paklileírások
Szavazások
Toplisták
Egyéb
AK Archívum
Blog
Írások, novellák
Letöltés
TF és ŐV könyvek
Védnöki Program
Videók
Zsákbamacska beváltás
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
HKK eredmények
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum City: A cég
Argum City: A cég
Az
Argum City
legegyszerűbb, de egyben fontos eleme a cég, amely megalapozza milliomos karakterünk vagyonát.
A játéknak ez a része kezdetben eléggé el volt bonyolítva, de hamar rájöttünk, hogy a játékosok valószínűleg szívesebben foglalkoznak csatákkal, mint gazdasági menedzsmenttel. Épp ezért aztán az alkalmazottjaink is a végül katonai akciókban vesznek részt, és nem az íróasztalok mögött kuksolnak :)
A játéknak négy alapvető erőforrása van:
kredit:
ez a pénz, ezért veszünk mindent.
kutatáspont:
az új épületek, tárgyak, robotok, felszerelések, növények stb. kikutatásához szükséges.
energia:
a robotok, a bánya, az autók és minden technikai jellegű dolog fejlesztése ebből történik.
zen:
ez a boldogság erőforrása, minél több uszodád, játéktermed, edzőtermed stb. van, annál boldogabb vagy te és alkalmazottjaid. A zen többek közt a kis kedvencek neveléséhez, és a kerted gondozásához szükséges.
A cég „minijáték” borzasztóan egyszerű:
épületeket építesz, az építéstől céged szintet lép, újabb épületek tervrajzait kapod meg és kutatod ki, és lecseréled velük a régi épületeket, ill. továbbfejleszted a meglévőket. Te döntöd el, hogy mire fókuszálsz, mennyi kreditet, kutatáspontot, energiát és zent termelő épületet húz fel a céged.
A cég minijáték egy eléggé „oldschool” modellt követ, az épület építését elindítod, az a szintjétől függő ideig tart, amikor elkészült, építheted a következőt. Ezt a modellt használja a legtöbb játék, ahol valamit építeni lehet, de én egy kicsit féltem, hogy ez túlzottan a gép elé köti a játékost. Épp ezért maximalizálva van a cég szintjétől függően, hogy mennyi épületed lehet, épp ezért nem kell túl sokszor belépned ahhoz, hogy a cégedet maximalizálni tudd.
A cég termelését számos faktor módosítja persze:
egyrészt, rögtön a játék elején választhatsz egy foglalkozást (doktor, iparos, vendéglátós, kereskedő), ez már eleve meghatároz egy bónuszt egy erőforrásra. Ezenkívül vannak megfelelő szakértelmek, növelheti az alkalmazott bónusza a termelést, és bizonyos tárgyak / relikviák is. A Termelés aloldalon nyomon követheted, mennyi az óránkénti termelésed és miből tevődik össze, a rangsor oldalon pedig láthatod, mennyire vagy jó a többiekhez képest.
A következő blogbejegyzésben a karakterről és a birtokról fogok írni.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 6345x nézték meg.)
Létrehozás:
2018. augusztus 21.
Utolsó frissítés:
2018. augusztus 22.
Az oldal korábbi verziójának megtekintése