A REGAMEX-en jártunk

Argum City a Regamexen


Ápr. 5-én rendezték meg a REGAMEX retró videójáték kiállítást, ahová mi is meghívást kaptunk. Elsősorban készülő új játékunkat, az Argum City-t akartuk bemutatni. Az egyszerűség kedvéért most még nem a teljes játékkal lehetett játszani, hanem a minijátékokkal, közte az autóversennyel és a boulderdash játékkal is. Egy hatalmas Argum City-s posztert is vittünk, na meg az elmaradhatatlan vásári kellékeinket, a dobókockákat és a HKK-t :)

Örömmel láttuk, hogy sok az érdeklődő, a játékot nagyon sokan kipróbálták, és abszolút pozitív volt a visszajelzés. Kicsit féltünk, hogy ezek a játékok „túl egyszerűek” lesznek, de nem volt panasz rájuk, mindenki boldogult velük. A slágerek egyértelműen az autóverseny és a boulderdash voltak. Az utóbbival kapcsolatban azt is megállapítottuk, hogy a játék kicsit nehézre sikeredett. 3 könnyű, 3 közepes és 3 nehéz pályát terveztem hozzá, ezek közül a 3 könnyűvel lehetett játszani, de azok közül mindig véletlenszerű volt, amit kaptál. Volt egy srác, aki nagyon kitartó volt, 1 teljes órán át próbálta végigvinni, de sikertelenül sajnos. A nap hőse Kata volt, ő nemcsak egy, hanem két pályát is teljesíteni tudott, ez aznap senki másnak nem sikerült (amikor odaültem a gép elé, még nekem se :)) Úgyhogy utána hétfőn, amikor bejöttem, az első dolog, amit csináltam, 3 „nagyon könnyű” pálya volt, a játék majd ezekkel kezdődik, aztán aki szereti a kihívásokat, próbálgathatja a többi pályát is.

A játékokat figyelve, több további hasznos tapasztalatot is leszűrtünk egyébként. Az a pillanat, amikor először játszik valaki a játékoddal, és megnézed, pótolhatatlan. Látod, mi az, ami nem kézenfekvő, nem egyértelmű, mi az, amit meg kell változtatni, milyen benyomást tesz a játékot, túl könnyű-e vagy túl nehéz-e. Számos közeli ismerősöm és családtagom van, aki ugyan érdeklődött a játék iránt, de még nem mutattam meg neki, a béta előtt szeretném megnézni, hogyan játszanak emberek a játékkal, milyen problémákba ütköznek, amik nekünk a sok év fejlesztés és tesztelés alatt már fel sem tűntek.


A kiállításon készült, itt is látható profi fotókért hálás köszönetünk Polcz Péternek! A következő alkalom, amikor élőben megnézhetitek az Argum City-t a jún. 22-i Beholder találkozó lesz, a Kondor Béla Műv. központban, már most írjátok bele előre a naptárba (már ha addig nem indul el a játék béta verziója, azért erre is van reális esély).

Végezetül, egy apró fejlesztés: mivel az elmúlt közel egy évben már nagyon sok blogbejegyzés jelent meg, és egyre nehezebb eligazodni a cikkek közt, csináltunk egy tartalomjegyzéket, témák szerint. A bal oldali menüben keressétek!

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5442x nézték meg.)
Létrehozás: 2019. április 16.
Utolsó frissítés: 2019. április 17.
Cookie/süti kezelés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Tudjon meg többet...
OK