Argum City: Autók

Argum City: autók


Minden valamirevaló milliomos kedvenc hobbijai közé tartozik a luxusautók gyűjtése, nincs ez másképpen az Argum City-ben sem! Birtokodon szép nagy helyet foglal el a garázs, jónéhány kocsibeállóval és terjedelmes belső térrel, hogy elférjen minden szerzeményed!

Az autók megszerzéséhez, akárcsak a való életben, itt is csak pénz kell, bár tény, hogy néhány ritkább darabot nem tudsz az autószalonba besétálva megszerezni, hanem egy aukción kell elhappolnod a versenytársaid elől, nem kímélve az aranydukátjaidat (igen, a Végzetúrból megszokott eszközt használják még Argum City árverésein is).

Az autókat nemcsak gyűjteni lehet, meg nemcsak szépek: lehet őket is fejleszteni. Mire jó a fejlesztés? Az autóddal versenyezhetsz is, ahogy garázsodat fejleszted, egyre újabb pályák nyílnak meg. Amikor a tervezés során ez szóba került, tudtuk, hogy egy rendes autóverseny játék leprogramozása önmagában egy komplett játékfejlesztés, itt pedig ez egy összetett játék egyik elemének mellékszála lesz, tehát valami egyszerűbb dologban kell gondolkodnunk. Egy felülnézeti autóverseny pályát terveztünk, ahol a program kiszámítja és lejátssza az apró dodzsem-szerű autók mozgását, és kiírja, ki nyer.
A fejlesztés során azonban elgondolkodtunk, nem lehetne-e mégis egy rendes autóversenyt csinálni, mivel sokkal pofásabb lenne az egész. Baraty nem ítélte lehetetlennek a dolgot, és programozói zsenialitását dicséri, hogy sikerült is megvalósítania. Persze itt azért ne számítson senki egy szupermodern, százmillió dollárból kifejlesztett autóverseny játékra, az egésznek inkább ilyen régi, retro-videójáték feelingje van, de nagyon szórakoztató lett, remélem tetszeni fog nektek is! Aki volt Beholder találkozón, az már ki is próbálhatta ennek a mini-játéknak a korai verzióját.
Az autó fejlesztésével növelheted az autód gyorsulását, maximális sebességét, úttartását, a karosszéria tűrőképességét (itt azért ugye belefér 1-2 ütközés, a való élettel ellentétben) és a turbódat.

Az autóverseny is természetesen csak egy opcionális eleme a játéknak, ha jobban élvezed a robotépítést, a kalandozást, vagy a kedvenc gondozást, akkor nem feltétlenül kell vele foglalkoznod; de ki ne akarna elbüszkélkedni a frissen szerzett Spacehawk Cabrio-val vagy Beholder Cruiser-rel...
Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5465x nézték meg.)
Létrehozás: 2018. október 24.
Utolsó frissítés: 2018. október 24.
Cookie/süti kezelés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Tudjon meg többet...
OK