Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Gyakori kérdések
HKK klubok
HKK kezdőknek
HKK Kódex
HKK szintlépés
HKK-t forgalmazó boltok
Kérdezz-felelek
Megjelent kiegészítők
Mi is az a HKK?
Őslich szabályok
Sorsoló program
Statisztikák
Teljes szabálykönyv
Tiltott és módosított lapok
Új Nemzedék lapok
Megmérettetések
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
HKK Bírók
Kiemelt vidéki versenyek
Legendák Viadala
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Nemzeti bajnokság
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Versenykiírások
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
HKK versenyadmin
Közösség
Fórumok
HKK találkozó
Legendás cél: országjáró
Legendás cél: sorbemutató
Legendás cél: 1000 lap
Megosztások
Paklileírások
Szavazások
Toplisták
Egyéb
AK Archívum
Blog
Írások, novellák
Letöltés
TF és ŐV könyvek
Védnöki Program
Videók
Zsákbamacska beváltás
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
HKK eredmények
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum City: Autók
Argum City: autók
Minden valamirevaló milliomos kedvenc hobbijai közé tartozik a luxusautók gyűjtése, nincs ez másképpen az
Argum City-ben
sem! Birtokodon szép nagy helyet foglal el a garázs, jónéhány kocsibeállóval és terjedelmes belső térrel, hogy elférjen minden szerzeményed!
Az autók megszerzéséhez, akárcsak a való életben, itt is csak pénz kell, bár tény, hogy néhány ritkább darabot nem tudsz az autószalonba besétálva megszerezni, hanem egy aukción kell elhappolnod a versenytársaid elől, nem kímélve az aranydukátjaidat (igen, a Végzetúrból megszokott eszközt használják még Argum City árverésein is).
Az autókat nemcsak gyűjteni lehet, meg nemcsak szépek: lehet őket is fejleszteni. Mire jó a fejlesztés? Az autóddal versenyezhetsz is, ahogy garázsodat fejleszted, egyre újabb pályák nyílnak meg. Amikor a tervezés során ez szóba került, tudtuk, hogy egy rendes autóverseny játék leprogramozása önmagában egy komplett játékfejlesztés, itt pedig ez egy összetett játék egyik elemének mellékszála lesz, tehát valami egyszerűbb dologban kell gondolkodnunk. Egy felülnézeti autóverseny pályát terveztünk, ahol a program kiszámítja és lejátssza az apró dodzsem-szerű autók mozgását, és kiírja, ki nyer.
A fejlesztés során azonban elgondolkodtunk, nem lehetne-e mégis egy rendes autóversenyt csinálni, mivel sokkal pofásabb lenne az egész. Baraty nem ítélte lehetetlennek a dolgot, és programozói zsenialitását dicséri, hogy sikerült is megvalósítania. Persze itt azért ne számítson senki egy szupermodern, százmillió dollárból kifejlesztett autóverseny játékra, az egésznek inkább ilyen régi, retro-videójáték feelingje van, de nagyon szórakoztató lett, remélem tetszeni fog nektek is! Aki volt Beholder találkozón, az már ki is próbálhatta ennek a mini-játéknak a korai verzióját.
Az autó fejlesztésével növelheted az autód gyorsulását, maximális sebességét, úttartását, a karosszéria tűrőképességét (itt azért ugye belefér 1-2 ütközés, a való élettel ellentétben) és a turbódat.
Az autóverseny is természetesen csak egy opcionális eleme a játéknak, ha jobban élvezed a robotépítést, a kalandozást, vagy a kedvenc gondozást, akkor nem feltétlenül kell vele foglalkoznod; de ki ne akarna elbüszkélkedni a frissen szerzett Spacehawk Cabrio-val vagy Beholder Cruiser-rel...
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5465x nézték meg.)
Létrehozás:
2018. október 24.
Utolsó frissítés:
2018. október 24.
Az oldal korábbi verziójának megtekintése