Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Gyakori kérdések
HKK klubok
HKK kezdőknek
HKK Kódex
HKK szintlépés
HKK-t forgalmazó boltok
Kérdezz-felelek
Megjelent kiegészítők
Mi is az a HKK?
Őslich szabályok
Sorsoló program
Statisztikák
Teljes szabálykönyv
Tiltott és módosított lapok
Új Nemzedék lapok
Megmérettetések
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
HKK Bírók
Kiemelt vidéki versenyek
Legendák Viadala
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Nemzeti bajnokság
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Versenykiírások
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
HKK versenyadmin
Közösség
Fórumok
HKK találkozó
Legendás cél: országjáró
Legendás cél: sorbemutató
Legendás cél: 1000 lap
Megosztások
Paklileírások
Szavazások
Toplisták
Egyéb
AK Archívum
Blog
Írások, novellák
Letöltés
TF és ŐV könyvek
Védnöki Program
Videók
Zsákbamacska beváltás
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
HKK eredmények
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum City grafika
Argum City: Grafika
A játék legelső modulja, és így legelső elkészült grafikája is a karakter avatárok grafikája volt. Azóta sok idő eltelt, és még a grafikák rajzolója, Ruzsinszki Zsolt sem volt elégedett velük így visszanézve, ezért újrarajzolta az avatárok arcát. Az eredménnyel mi maximálisan elégedettek vagyunk, nagyon jó arcok lettek belőle! A fiúk már a játékban is bent vannak, onnan lőttem screenshotokat, a lányok pár napon belül bekerülnek.
Ugyanezen felbuzdulva, az alkalmazottak portréit is újrarajzoltatjuk egy másik grafikussal. Ezek is még a játéknak relatíve az elején készültek, összesen 60 portré, és ami akkor még úgy tűnt, megüti a szintet, most már nagyon kilóg a többi grafika közül. A végső elhatározás akkor érett meg bennünk, amikor a szövetségi háborút teszteltük, ahol nagyon sok portré jelenik meg egyszerre, és nem mutatott jól. Az újrarajzolt képekből még nem tudok mutatni, de majd az induláskor ti is látni fogjátok.
Közben elkészültünk a játék teljes angol nyelvű fordításával is. Az induláskor azt szerettük volna, hogyha szöveg nélküli, piktogramos játék lesz az egész, és nem kell a fordításokkal bajlódni, ehhez képest most több könyvnyi szöveg volt már. De a lényeg, hogy készen vagyunk ezzel is.
És a mai hírben a leglényegesebb: most már le merjük fixálni a dátumokat, augusztusban elindítjuk a béta tesztet, szeptemberben pedig az éles játékot! Ha esetleg még nem tetted meg, most érdemes az oldal alján levő értesítést kérek a játék indulásáról gombot megnyomni :)
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 6153x nézték meg.)
Létrehozás:
2019. július 2.
Utolsó frissítés:
2019. július 3.
Az oldal korábbi verziójának megtekintése