Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Gyakori kérdések
HKK klubok
HKK kezdőknek
HKK Kódex
HKK szintlépés
HKK-t forgalmazó boltok
Kérdezz-felelek
Megjelent kiegészítők
Mi is az a HKK?
Őslich szabályok
Sorsoló program
Statisztikák
Teljes szabálykönyv
Tiltott és módosított lapok
Új Nemzedék lapok
Megmérettetések
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
HKK Bírók
Kiemelt vidéki versenyek
Legendák Viadala
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Nemzeti bajnokság
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Versenykiírások
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
HKK versenyadmin
Közösség
Fórumok
HKK találkozó
Legendás cél: országjáró
Legendás cél: sorbemutató
Legendás cél: 1000 lap
Megosztások
Paklileírások
Szavazások
Toplisták
Egyéb
AK Archívum
Blog
Írások, novellák
Letöltés
TF és ŐV könyvek
Védnöki Program
Videók
Zsákbamacska beváltás
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
HKK eredmények
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum City: Az indulás
Argum City: Az indulás
Ahogy egyre közeledik a játék indulásának ideje, nyilván kíváncsiak vagytok, mire számíthattok, amikor először beléptek a játékba.
Az
Argum City-be
való beregisztrálás után választhatsz egy foglalkozást a doktor (kutatáspont), iparos (energia), vendéglátós (zen) és a kereskedő közül. A foglalkozástól függ, hogy milyen épületeket kap a céged, pl. a vendéglátós hoteleket, éttermeket, a doktor kórházakat, az iparos gyárakat, a kereskedő bevásárlóközpontokat épít. Statokban pedig annyi a különbség, hogy a megadott erőforrás óránkénti termelésére kapsz +5%-kot, pl. a kereskedő 5%-kal több kreditet termel óránként. Ez nem akkora bónusz, hogy jelentős különbséget teremtsen, és minden erőforrás fontos, ezért rossz döntést nem hozhatsz - de a játékban később lesz lehetőség foglalkozás váltásra, ha mégis ezt szeretnéd. Tehát senki se ragadjon le hosszan ennél a képernyőnél, bökj rá arra, ami közel áll a szívedhez :) A játék legeslegelején egyébként a kredit és a kutatáspont lesz a legfontosabb.
Ezután elindul maga a játék, és indul a „tutorial”. A játék kezdeti tervezésénél volt már egy vízióm, hogy a játéknak könnyen, egyszerűen megtanulhatónak kell lennie, de ugyanakkor ahol lehet, adjuk meg a választás szabadságát a játékosnak. A tutorialban választhatsz, hogy négy alapdolog közül mivel akarsz foglalkozni: a céged, a karaktered kinézete, a robotod vagy a kedvenced. Ez megintcsak lehet nyugodtan egy intuitív választás, utána bármi másra is rátérhetsz. Illetve ha akarod, a tutorialt akár rögtön át is ugorhatod (és folytathatod akár később). De rövid az egész, egy kezdőnek mindenképp javaslom, hogy kattintgassa végig, mert sok fontos dolgot megmutat.
Ha a céggel kezdesz, akkor rögtön felhúzol 3 db-ot a cégednek megfelelő kezdő épületből (orvosnak gyógyszertár, kereskedőnek újságárus, vendéglátónak fagylaltos, iparosnak órás). Ezek mindegyike kreditet termel, ez az, amire a játék legelején szükséged lesz. A 3 épület építése elegendő TP-t ad a cégednek, hogy szintet lépjen, és kikutathasd a követkető épületet, ez a laboratórium, ami a kutatáspontot termeli (a nem kredit-termelő épületek minden foglalkozásnál ugyanazok). A céggel a játék elején ennyi a teendőd, a továbbiakban, ahogy lesznek újabb erőforrásaid, építhetsz újabb laborokat, és ha megvan a 3. szint is, tovább tudod fejleszteni a kezdeti épületedet. A játék elején érdemes mindig a legfejlettebb épületet építeni, mert az adja a legtöbb TP-t a cégnek.
Ha már ketyeg a cég, foglalkozhatsz a másik 3 dologgal is. A karakter kinézetben beállíthatod, hogy nézz ki, (szemszín, haj, testalkat, teljes öltözék). Sok játék ezzel kezd, itt azonban te döntesz a sorrendről (akár halaszthatod is ezt, ha számodra nem fontos).
A robotok a műhelyben készülnek, rögtön a játék legelején megkapod az első, alapmodellt, ez az „őrszem”, szerény 40-es páncélzattal (ennyi sebzést bír ki egy-egy része). A robotoknak 3 fontos része van, a fej, a test, és a kar. Mindegyikre felszerelhetsz egy-egy fegyvert és páncélt. A tutorial során rögtön megvásárolhatod az 1. szintű fegyvereket erre a 3 részre, majd kikutathatsz és megvehetsz egy páncélt is. A másik 2 páncél megszerzéséhez a robotodnak szintet kell majd lépnie. A robot felszerelések vásárlásához nem kredit szükséges, hanem az ún. „kommónium” nevű érc. Kommóniumot a későbbiek során a robot arénában való harccal tudsz szerezni. A felszereléseket rögtön bekészítve, azonnal vívhatsz is egy robot csatát az arénában, és ezzel a tutorial robot része is ki van pipálva.
A kedvenc választás során a 4 alap kedvenc, a bagolybari, a lajhárboci, a cityus és a tekkus közül döntheted el, melyik legyen az első állatkát. Rossz döntést itt sem tudsz hozni, mert a későbbiekben lehet több állatod is, és akár ezeket is befogadhatod majd. Alapvetően csak a kinézetük különbözik, tehát nem kell amiatt hezitálni, hogy „később melyik ad több tápot”. Mire a későbbiekben (jóval később!) a kedvencedet harcolni viszed, valószínűleg már úgyis új mutáció lesz a fő kedvenced. A kedvencek két fő státusz jellemzője a jóllakottság és a boldogság. A tutorial megmutatja, hogyan tudsz ennivalót és játékot kikutatni és vásárolni. Az ennivaló a jóllakottságot, a játék a boldogságot növeli. A kedvenced az evéstől lépi a szinteket, ahogy egyre jobban megnő, magasabb szintű ételeket fog kívánni. Etetheted persze továbbra is alacsony szintű ételekkel, de azok kisebb mértékben növelik a jóllakottságát, érdemes mindig a szintjének megfelelő ételt adni neki. Miután a program megmutatta, hogyan változtathatod meg a kedvenced kinézetét, ez a tutorial is kész.
Ha mind a 4 lépés megvolt, a tutorial véget ér. A játékban minden egyes tevékenységhez (robot, kedvenc, stb) küldetések tartoznak, amelyek egy része már a tutorial végignyomkodása alatt teljesül. Tehát itt annyi dolgod lesz, hogy a képernyő felső részén levő küldetés ablakban felmarkolsz egy rakás jutalmat a kezdő feladatokért. Ha a tutorialt nem csináltad végig, akkor megnézheted a küldetéseket, és érdemes megcsinálni azokat a dolgokat, amiket ott kérnek. Bizonyos dolgok akkor nyílnak meg a játékban, ha a küldetésekkel eljutsz odáig. Például, ha a robotoddal harcolni akarsz az arénában, akkor a robot küldetéseket meg kell addig csinálnod, hogy az aréna megnyíljon!
A játékban minden külön fejlődik, lépi a szinteket: a robotod, a céged, a kedvenceid. És persze a karaktered is. A karaktered egyetlen módon kaphat TP-t, ha teljesíti a napi teendőket. A tutorial végignyomkodásával jó eséllyel ezek meg is vannak: ha a képernyő jobb szélén rákattintasz a „napi rutinok” ikonra, és ott kiválasztod a Teendőket, akkor kapni fogsz egy csomó TP-t, szinteket lépsz.
A szintlépésnek köszönetően fejleszteni fogod tudni a birokodat: középen, a kúriára kattintva, először fel tudod fejleszteni a kúriát 2. szintre, majd a többi épületet is. Közben persze érdemes ránézni a cégre, a laboratórium építése befejeződött, és kezdheted a következőt. A fontosabb eseményeket (mint pl. labor elkészülte) a játék egy popup ablakkal is jelzi, úgyhogy nem fogsz semmiről lemaradni.
A Teendők teljesítésével karaktered el fogja érni a 4. szintet, amikor is megnyílik a birtokodon a Vendégház, ahol alkalmazottakat vehetsz fel. Elláthatod őket felszereléssel, majd ha megcsinálod a hozzájuk tartozó kalandok közül az első néhányat, megnyílik a barlang, ahol megkapod az első kalandodat. Az első sztorit jelentő kalandsor befejezésével pedig a bányád is megnyílik.
Nagyjából ennyi a játék indulása, kezdete, reméljük, hogy aki kipróbálja, annak tetszeni fog majd :) A tutorialról felrakok majd egy videót is, hogy érthetőbbek legyenek a fent leírtak, illetve szeretnék a továbbiakban részletesebben foglalkozni a robot fejlődéssel és harccal. Köszönöm a figyelmet!
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 6213x nézték meg.)
Létrehozás:
2019. január 16.
Utolsó frissítés:
2019. január 16.
Az oldal korábbi verziójának megtekintése