Argum City kedvcsináló film

Argum City kedvcsináló film


Egy régi álmunk teljesül azzal, hogy végre egy játékunkhoz lesz egy CGI film. A munkában partnerünk az OtterWorks, profi grafikusaik életre keltik az általunk megálmodott szereplőket és jeleneteket. A történet a játék nyitóképernyőjén is látható helyszínen indul, Argum City főterén. A képről ismerős limuzin a párral leparkol, és a hölgy bemegy a munkahelyére, a kaput őrző zord robotok között. A következő jelenetben már az irodájában dolgozik, amikor földrengésszerű robaj rázza meg az épületet, és az ablakon át árnyék vetül az irodára. Hősünk felpattan, és kiviharzik az ajtón. A következő jelenetben pedig már talpig harci páncélban, más öntudatos polgárokkal együtt harcol egy gigantikus elfajzott kedvenccel. A forgatókönyv első verziójában számomra egyértelmű volt, hogy a férfi megy be az irodába, miközben az asszony az autó mellett a kiskedvencet simogatja, és ő ragadja meg a nehéz atomvetőt és sorozza az elfajzottat a végső jelenetben. Kati vetette fel - részben tréfálkozva -, hogy akár a szerepeket meg is cserélhetnénk, és végül megszavaztuk, hogy a tüsihajú macsó helyett a szőke hölgy kapja a nehézfegyverzetet.


Bár a történet rövid és egyszerű, de még így is rengeteg munka van az egész mögött. Első lépésben a jeleneteket dolgoztuk ki a legapróbb jelenetig, és összegyűjtöttünk minden grafikai háttéranyagot, ami segítségül szolgálhatott ahhoz, hogy mit is szeretnénk a képernyőn látni. Második lépésben elkészültek a szereplők és a helyszínek. Bepillantást nyerhettem a szükséges munkafolyamatokba, sokkal több munka van ezzel, mint bárki el tudná képzelni. A karakterek „csontváza” épül fel először, majd arra kerül a bőr, és végül minden egyéb, fények, minták. A milliónyi objektumból, poligonból felépülő háttér minden egyes eleménél tömérdek beállításra van szükség, fények, árnyékok, mintázat, színek stb. Amikor minden megvan, akkor jöhetnek a mozgások, animációk, kamerabeállítások. Mivel a jelenetek végleges renderelése nagyon sok műveletet igényel, ezért előtte a mozgások beállításához, finomhangolásához grafikailag egyszerűbb munkaverziók készülnek, hogy eldönthessük, min kell változtatni, esetleg mit kell kivágni, hol kell még hozzárakni.


A szereplők már nagyjából megvannak, az animáció is közel végleges, jelenleg a jelenetek finomhangolása zajlik. Az Otterworks munkatársaival nagyon jól tudunk együtt dolgozni, maximálisan törekednek arra, hogy amit elképzelünk, az meg is valósuljon. Izgatottan várjuk, hogy elkészüljön a film, és megmutathassuk nektek is! Ízelítőként szeretnénk bemutatni néhány screenshotot a munkaállomások képernyőiről.

(Eddig 5335x nézték meg.)
Létrehozás: 2019. március 19.
Utolsó frissítés: 2019. március 20.
Cookie/süti kezelés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Tudjon meg többet...
OK