Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Gyakori kérdések
HKK klubok
HKK kezdőknek
HKK Kódex
HKK szintlépés
HKK-t forgalmazó boltok
Kérdezz-felelek
Megjelent kiegészítők
Mi is az a HKK?
Őslich szabályok
Sorsoló program
Statisztikák
Teljes szabálykönyv
Tiltott és módosított lapok
Új Nemzedék lapok
Megmérettetések
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
HKK Bírók
Kiemelt vidéki versenyek
Legendák Viadala
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Nemzeti bajnokság
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Versenykiírások
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
HKK versenyadmin
Közösség
Fórumok
HKK találkozó
Legendás cél: országjáró
Legendás cél: sorbemutató
Legendás cél: 1000 lap
Megosztások
Paklileírások
Szavazások
Toplisták
Egyéb
AK Archívum
Blog
Írások, novellák
Letöltés
TF és ŐV könyvek
Védnöki Program
Videók
Zsákbamacska beváltás
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
HKK eredmények
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum City kedvcsináló film
Argum City kedvcsináló film
Egy régi álmunk teljesül azzal, hogy végre egy játékunkhoz lesz egy CGI film. A munkában partnerünk az
OtterWorks
, profi grafikusaik életre keltik az általunk megálmodott szereplőket és jeleneteket. A történet a játék nyitóképernyőjén is látható helyszínen indul, Argum City főterén. A képről ismerős limuzin a párral leparkol, és a hölgy bemegy a munkahelyére, a kaput őrző zord robotok között. A következő jelenetben már az irodájában dolgozik, amikor földrengésszerű robaj rázza meg az épületet, és az ablakon át árnyék vetül az irodára. Hősünk felpattan, és kiviharzik az ajtón. A következő jelenetben pedig már talpig harci páncélban, más öntudatos polgárokkal együtt harcol egy gigantikus elfajzott kedvenccel. A forgatókönyv első verziójában számomra egyértelmű volt, hogy a férfi megy be az irodába, miközben az asszony az autó mellett a kiskedvencet simogatja, és ő ragadja meg a nehéz atomvetőt és sorozza az elfajzottat a végső jelenetben. Kati vetette fel - részben tréfálkozva -, hogy akár a szerepeket meg is cserélhetnénk, és végül megszavaztuk, hogy a tüsihajú macsó helyett a szőke hölgy kapja a nehézfegyverzetet.
Bár a történet rövid és egyszerű, de még így is rengeteg munka van az egész mögött. Első lépésben a jeleneteket dolgoztuk ki a legapróbb jelenetig, és összegyűjtöttünk minden grafikai háttéranyagot, ami segítségül szolgálhatott ahhoz, hogy mit is szeretnénk a képernyőn látni. Második lépésben elkészültek a szereplők és a helyszínek. Bepillantást nyerhettem a szükséges munkafolyamatokba, sokkal több munka van ezzel, mint bárki el tudná képzelni. A karakterek „csontváza” épül fel először, majd arra kerül a bőr, és végül minden egyéb, fények, minták. A milliónyi objektumból, poligonból felépülő háttér minden egyes eleménél tömérdek beállításra van szükség, fények, árnyékok, mintázat, színek stb. Amikor minden megvan, akkor jöhetnek a mozgások, animációk, kamerabeállítások. Mivel a jelenetek végleges renderelése nagyon sok műveletet igényel, ezért előtte a mozgások beállításához, finomhangolásához grafikailag egyszerűbb munkaverziók készülnek, hogy eldönthessük, min kell változtatni, esetleg mit kell kivágni, hol kell még hozzárakni.
A szereplők már nagyjából megvannak, az animáció is közel végleges, jelenleg a jelenetek finomhangolása zajlik. Az Otterworks munkatársaival nagyon jól tudunk együtt dolgozni, maximálisan törekednek arra, hogy amit elképzelünk, az meg is valósuljon. Izgatottan várjuk, hogy elkészüljön a film, és megmutathassuk nektek is! Ízelítőként szeretnénk bemutatni néhány screenshotot a munkaállomások képernyőiről.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5335x nézték meg.)
Létrehozás:
2019. március 19.
Utolsó frissítés:
2019. március 20.
Az oldal korábbi verziójának megtekintése