Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Info
Gyakori kérdések
HKK klubok
HKK kezdőknek
HKK Kódex
HKK szintlépés
HKK-t forgalmazó boltok
Kérdezz-felelek
Megjelent kiegészítők
Mi is az a HKK?
Őslich szabályok
Sorsoló program
Statisztikák
Teljes szabálykönyv
Tiltott és módosított lapok
Új Nemzedék lapok
Megmérettetések
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
HKK Bírók
Kiemelt vidéki versenyek
Legendák Viadala
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Nemzeti bajnokság
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Versenykiírások
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
HKK versenyadmin
Közösség
Fórumok
HKK találkozó
Legendás cél: országjáró
Legendás cél: sorbemutató
Legendás cél: 1000 lap
Megosztások
Paklileírások
Szavazások
Toplisták
Egyéb
AK Archívum
Blog
Írások, novellák
Letöltés
TF és ŐV könyvek
Védnöki Program
Videók
Zsákbamacska beváltás
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
HKK eredmények
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Argum City: Minijátékok
Argum City: Minijátékok
Minden sikeres játéknak van egy magja, általában valamilyen harc, amivel az idő nagy részét töltöd, változatos ellenfelekkel megküzdve, ezt hívom a játék „magjának”. És van a játéknak egy „kerete” amikor a karakteredet fejleszted, a megszerzett kincseket használod, rendezed, küldetéseket veszel fel stb. Az
Argum City
-ben a „mag” a csata, amelyben az alkalmazottjaidat viszed kalandokra, az arénába, az elfajzott ellen, más világokba, háborúba. A keret pedig a sokféle küldetés, fejlesztés, célok, gyűjtemények. Az átlagos játékokhoz képest szerettünk volna többet nyújtani, biztossá tenni, hogy mindig van mit csinálni, ezért kapott a játék egy második „magot”, egy második rendszert, ahol egész másféleképp harcolhatsz, fejlődhetsz, versenyezhetsz: ez a robot. Ennek elvileg már elégnek kellene lennie, de abszolút biztosra akartunk menni, hogy aki belép a játékba, az mindig tudjon magának elfoglaltságot találni, ha játszani van kedve. Ezért elkészítettünk még számos minijátékot, ezek kvázi „játékok a játékban”. Egyszerű, jól ismert játékok variáció ezek. Nemcsak az a cél velük, hogy a szörny- és robotvadászatban megfáradt hardcore gamereket egy kis nosztalgia / alternatív kihívás elé állítsuk, hanem az is, hogy a casual gamerek számára is vonzóvá tegyük az Argum City-t.
Drágakővadászat.
Rakj egymás mellé 3 egyszínű követ. Ha többet raksz, vagy kombókat csinálsz, még több pont jár. Adott számú lépésből kell a megadott pontszámot elérned, hogy nyerj. Ezt a játékot szeretett feleségemnek, Erikának ajánlom :)
Memóriajáték.
Mindig 2 kártyát fordítasz fel, ha párt találsz, felfordítva maradnak. Megadott számú lépésből kell az összes párt megtalálnod. Annak idején rengeteget játszottuk gyerekeimmel, csak sajnos mindig ők nyertek :)
Mentőexpedíció.
Kigyullad a kennel, az égő házból ugrálnak ki a (szerencsére csökevényes szárnyuknak köszönhetően korlátozott fékező képességgel rendelkező) kis kedvencek. A tűzoltókat irányítva meg kell mentenünk őket! Kedves emlék ez abból a korból, amikor megjelentek az első elektronikus játékok.
Idegen támadás.
A nagy ufóból előözönlő kis ufókat kell robotjainkkal levadászni, szintén igazi klasszikus. Kellett valami igazán fiús játék is :)
Futószalag.
Még a fejlesztés legelején csináltuk ezt a minijátékot, ez lett volna a bánya fokozás játéka, a csapat akkor próbálgatta a html5 lehetőségeit. Az ihletet a népszerű Zuma nevű játék adta. A végeredménnyel nem voltunk igazán elégedettek, itt ébredtünk rá pl. hogy minden minijátéknál fontos szempont, hogy telefonról is kényelmesen játszható legyen. Ezért a bányához később másik játékot csináltunk, ez pedig bekerült az opcionálisan játszható minijátékok közé.
Passziánsz.
A klasszikus passziánsz játék, annak idején a legtöbbet futtatott windows alkalmazás is volt egyben. A játékba egészen konkrétan azért került be, mert az egyik kalandban kártyáznod kell egy maffiózóval, ehhez megcsináltuk a játékot, és persze bekerült a minijátékok közé. A játék érdekessége, hogy a király, bubi, királynő kártyákon a játék neves NPC-jei vannak. A passziánsz egyetlen hibája, hogy természeténél fogva, ez tovább tart, mint a többi játék, és előfordulhat, hogy besül - bár raktunk be könnyítéseket az eredeti játékhoz képest.
Éjszakai hadművelet.
A népszerű kacsavadászat ufós verziója, az éjszakai erdőben kell az idegeneket levadásznunk úgy, hogy közben megkíméljük a gombát szedő anyókát és a turistákat. Egyik kedvencünk :)
A fenti minijátékok önállóan játszhatóak, a karakterfejlesztéshez nem szükségesek, kedvenceinket tudjuk boldogabbá tenni azzal, hogyha játsszuk őket. Illetve van néhány kaland, ahol előjön némelyik, ezért aztán nem árt, ha legalább alapszinten megismerkedsz velük. Van ezenkívül néhány további játékunk is, ami a játék egy-egy részéhez kapcsolódik:
Vakondvadászat.
A vakondvadászat a kerthez készült, az almákat lopkodó vakondokat kell lecsapdosni. Az ihletet bevallottan a vidámparkokban megtalálható gumikalapácsos móka adta. A vakondvadászat siker esetén pici boostot ad a kertünk termelésére. Nem kötelező, de hogy ne érezze senki, hogy lemarad valamiről, ha nem csinálja, lesz „automata vakondvadászat” is, ha valahányszor lejátszottad már, a bónusz megszerzését a gépre is bízhatod (csak ekkor nem leszel a toplista élén).
Gyémántbányászat.
Ezt azt inkább logikai, mint ügyességi játékot egy klasszikus C-64-es játék, a Boulder dash ihlette. Emberünkkel a gyémántokat kell a föld alatt úgy kibányászni, hogy a sziklák közben ne zuhanjanak a fejünkre, és ne záródjon el a továbbvezető út. A sok tesztelés után a játék egész könnyűnek tűnt, de féltem, hogy egy kezdő nem fogja így találni, ezért van könnyű, közepes és nehéz fokozat is, aki sikeresélményre vágyik, mehet a könnyű pályákra (persze azok sem triválisak). A gyémántbányászat a bánya fokozásához kell, a vakondvadászathoz hasonló módon, itt is lesz „automata” mód.
Autóverseny.
Ezzel a minijátékkal már a Beholder talikon meg a videóból is megismerkedhettek. Ennek elkészítése igényelte a legtöbb időt, de egy nagyon élvezetes kis játék kerekedett belőle. Az autóversenyzés a többi minijátékkal ellentétben azért ad valamennyi aktív tápot, de ezeket elsősorban az autók fejlesztésére tudod fordítani, hogy még jobban tudj versenyezni. Ezért ha nem szereted az autóverseny játékokat, és ezért nem foglalkozol vele, akkor az a játék többi részében elért fejlődésedet nem fogja számottevően befolyásolni.
A játék indulása után tervezzük, hogy fogunk újabb minijátékokat csinálni, igény szerint.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 6907x nézték meg.)
Létrehozás:
2019. február 13.
Utolsó frissítés:
2019. február 13.
Az oldal korábbi verziójának megtekintése