Argum City: Szövetségi háború

Argum City: Szövetségi háború


Minden, az Argum City-hez hasonló masszív többszemélyes játékban fontos a játékosok közti interakció, a közösség, és így a szövetség is. A szövetségeket lehet fejleszteni (épületek), van saját progresszív kihívása (térkapus szörnyek), különböző jutalmakat ad, és természetesen van lehetőség szövetségek közti vetélkedésre is.

Ez utóbbi a szövetségi háború, ahol két szövetség tagjai csatáznak egymással, alkalmazottjaikat bevetve. Első lépésben a polgármester vagy egy helyettese nevezhet a háborúba, ezután minden szövetségi tagnak lehetősége van arra, hogy csapatokat állítson össze az alkalmazottaiból, akár több csapatot is. a háborúk minden nap egy adott időpontban indulnak, így az összes nevező szövetségből sorsolja össze a gép az egymással küzdő párokat.


A harc során látni fogjuk a saját szövetségünk csapatait, és az ellenségét. Az ellenséges csapatokat támadhatjuk és legyőzhetjük, a győzelemért a csapatunk pontokat kap. Ha egy játékos elsődleges csapata elesett, akkor a helyére léphet a második csapata, de arra is lehetőség van, hogy meggyógyítsuk. Minden játékos a saját csapatát egyszer meg tudja gyógyítani, tehát nem kell attól félni, hogy már az előtt lecsapnak minket, mielőtt alkalmunk lett volna támadni. És a gyógyítás és csaták után is van valamennyi védettségi szakasz, tehát attól sem kell tartani, hogy rögtön utána újra megtámadnak. A saját, ingyenes egyszeri gyógyításon kívül lehet majd még szerezni spéci harctéri elsősegély csomagot, amivel akár egy másik csapaton is segíthetünk.

A csaták közt a sebződés megmarad, így lehetőség van arra, hogy több kicsit gyengébb csapat legyőzzön egy erősebbet, ha összehangolják a támadást. Persze ez felértkeli azokat az alkalmazottakat, akiknek gyógyító képességük van. A csatákra kör és időlimit is van, hogy ne ülhessen be valaki végtelenségig egy harcba. A csatákhoz nem kell mindkét félnek online lennie, a megtámadott csapattal a gép játszik. Egyébként időközben elkészült a harc képernyőnk designja, erről is mellékelünk most egy screenshotot! Mint láthatjátok, alul vannak az épp aktuális karakter harc ikonjai, felül pedig látszódik, hogy milyen sorrendben következnek a harcoló felek, és ki milyen képességet fog használni. A külön boxokat, amiben az életpontok voltak, elhagytuk, mert sokrésztvevős csatánál nem fértek ki, és az életpont csík amúgy is látszik a karakterek lába alatt.


A szövetségi háború időre megy, a második felében már nincs lehetőség gyógyításra. Az a győztes, aki a legtöbb pontot szerzi. Az induló pont a nevezett csapatok számától függ, tehát egy aktív, nagyobb szövetség előnyben van itt, persze egy erős kisebb szövetség azért kihívást jelent majd számukra. Egy játékosnak nincs végtelen támadási lehetősége, csak 3+3, ezért nem kell attól félni, hogy egy egyszemélyes szövetség ledarál egy nagy szövit. A háborúért jutalmat kap maga a szövetség, és a résztvevők is, a vesztesek is részesülnek egy kisebb kompenzációban.

A játék indulása után, hosszabb távon szeretnék majd további, szövetségek közti vetélkedésre lehetőséget adó fejlesztést is, pl. a szövetségek összemérhetik robotjaikat, vagy egyszerűen versenyezhetnek más, játékban végzett cselekményekkel. Szerencsére a játékban nagyon sok lehetőség van, ezért nem fog gondot okozni ilyenek kitalálása. De ebbe már majd szeretnénk titeket is bevonni!

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!
(Eddig 5506x nézték meg.)
Létrehozás: 2019. június 26.
Utolsó frissítés: 2019. június 26.
Cookie/süti kezelés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Tudjon meg többet...
OK