Hírek
Lapkereső
Pakliszerkesztő
Online HKK
Info
Gyakori kérdések
HKK klubok
HKK kezdőknek
HKK Kódex
HKK szintlépés
HKK-t forgalmazó boltok
Kérdezz-felelek
Megjelent kiegészítők
Mi is az a HKK?
Őslich szabályok
Sorsoló program
Statisztikák
Teljes szabálykönyv
Tiltott és módosított lapok
Új Nemzedék lapok
Megmérettetések
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
HKK Bírók
Kiemelt vidéki versenyek
Legendák Viadala
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Nemzeti bajnokság
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Versenykiírások
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
HKK versenyadmin
Közösség
Fórumok
HKK találkozó
Legendás cél: országjáró
Legendás cél: sorbemutató
Legendás cél: 1000 lap
Megosztások
Paklileírások
Szavazások
Toplisták
Egyéb
AK Archívum
Blog
Írások, novellák
Letöltés
TF és ŐV könyvek
Védnöki Program
Videók
Zsákbamacska beváltás
Webbolt
Termék
DB
Ár
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezve:
Beállítások
BDV Profil
Eddigi vásárlásaim
Eddigi ajándékaim
HKK eredmények
Kilépés
- Minden témában-
Hatalom Kártyái
Túlélők Földje
Webbolt
Keresés
Zén bemutató – Varázslatok 2. rész
Asztrálmágus
Az 1 VP-ért
§
°
-re lapot húzó lapok mindig is jók voltak, azonnal meg kell oldani őket, különben visszakapják az árukat, és utána már előnyt termelnek, és a megoldásuk általában legfeljebb árában történik. Az Asztrálmágus 1 zsz-el drágább ennél, viszont cserébe többet is tud: nem csupán húz 1 lapot
§
°
-re, az adott szituációban haszontalan lapjainkat visszakeverve akár több lapot is húzhatunk, és igen jó eséllyel még 1 VP-t is kapunk. Emellett még 3/3-as repülő lényként sebezgetni is tud. Egyetlen dologra kell vigyáznunk, ha 1 vagy több lapot keverünk vissza, és a képességet megakadályozzák, akkor elveszítettük a lapokat.
Bérmágus
Ezt a lapot nagyon megkedveltem, így utólag akár ritka is lehetett volna. Ha már játékba került, nagyon nehéz megoldani,
§
¨
-ra 3-akat lő, és emellett a varázslatainkat is olcsóbbítja. Jövőre egész életképes koncepciót lehet majd összerakni olyan varázslatokból, amelyek nagyon erősek, nehéz őket megakadályozni, de 2 VP-ért jönnek, melléjük a Bérmágus ideális lesz (meg akár a Tarrgeth is). De nyilván egy villám pakliban is bérelt helye lesz.
Dimenzionális erőforrás
Ahogy a neve is mutatja, ez a zénes ritka egy színtiszta erőforrás-lap. Alapban ugye annyit tud, hogy másfél manáért visszahúzza saját magát, ez önmagában még nem annyira acélos. Azonban a mágus-varázslatos koncepcióban, ha a fenti lapokat megnézitek, feltételezzük, hogy játszogatsz majd ki további varázslatokat, kapja a jelzőket, és tud húzni, VP-t adni és leszedni is. Az ősmágiának köszönhetően pedig még rugalmasabban tudjuk használni.
Persze nem szabad elmenni a lap gyenge pontjai mellett sem, ha 1 VP-ért vagy olcsóbban megakadályozzák vagy leszedik, akkor rosszul járunk, és előfordulhat, hogy a háló minket is zavarni fog. Mindenképp csak olyan pakliban érdemes használni, ahol meg is tudod védeni reakciókkal. Egy érte folytatott győztes reakciócsata után már lesz rajta elég jelző, hogy minden képességét használni tudd.
Edharati, a bűbájmester (2024)
mellé is érdemes berakni, főleg, mert ott a saját körödben ki tudod kapcsolni a hálót rajta, ha zavar.
Jégsörényű pegazus
Ő lehetett volna még esélyes a ritka címre. A
Jégcsap
egy igen jól sikerült tóken lett, neki köszönhetően a tókentermelő lapoknak már van mini leszedés képessége is. Sok esetben a leszedésnél még jobb is a képesség elvétel, hiszen nem sül ki a halálsikoly. 1 Jégcsap helyett egyszerre 3-at kapni pedig még sokkal jobb. Nemcsak arra jó, hogy akár 3 lapot lekapcsolhatunk átmenetileg, szükség esetén akár zanszilánknak is fel lehet őket használni, vagy hizlalhatnak egy Animált csontvázat. És olyan szituáció is lehetséges, hogy a Jégcsapok egy részét kézbe kérjük, ha olyan lapunk van, melynek költségét lapdobással fizetjük. Kombózik az Asztrálmágussal is! Meg persze saját magával, elvesszük az őrposztban szemben levő lény képességét a Jégcsappal, és utána a pegazus simán leüti.
Niobé lélekköve
És itt a harmadik ritkánk. 2 zanszilánkért húzni, főleg akár minimális költséggel, önmagában nem annyira acélos, de gyűjtőből visszavenni már sokkal jobb, hiszen ilyenkor általában több lap közül választhatunk. Leah papja nem is azzal szokta megpecsételni az ellenfél sorsát, hogy anti-mágiája van, hanem hogy minden körben visszaveszi a legoptimálisabb megoldást az ellenfél lapjaira. Ha pedig megakadályozzák vagy még az első használat előtt leszedik, akkor is jelenésből vissza tud venni egy lapot, bár ennek van egy költsége is. Ahhoz sem kell sok fantázia, hogy ezt a lapot gyűjtőgenbe el tudjuk képzelni.
Q'uregxtos halálfaló
Ember legyen a talpán, aki helyesen le tudja írni egy éjfatty nevét, ami jó eséllyel úgy keletkezett, hogy a kitalálója rátenyerelt a billentyűzetre. Ez a példány kicsit kilóg a zénből, mert igazándiból semmi köze nincs a varázslatokhoz, ez egy szimpla hordalény. Annak kreatív, és emellett érdemes éjfatty pakliban is kipróbálni, de esélyes, hogy a top profi asztalokon nem fogunk ezzel a lappal találkozni még tiltott mágián se.
Villámcsapda
A színesítő szövege mindent elárul a lapról: amit csinál, hasznos, csak a beüzemelése nem egyszerű. Villám pakliban adja magát, csak ott kétesélyes, hogy a kijátszásához szükséges csontot elő tudjuk-e teremteni valahonnét, nagy a kockázat, hogy a lap ott ragad a kezünkben. Szóval ez a lap is inkább otthoni, baráti játékra lett tervezve, mind kiélezett versenyjátékra.
Tihor Miklós
(Eddig 2011x nézték meg.)
Létrehozás:
2024. szeptember 6.
Utolsó frissítés:
2024. szeptember 11.
Az oldal korábbi verziójának megtekintése