Szopógödör (8): Egy 2-ért jövő rezisztens építményt nem éppen a legegyszerűbb feladat megoldani - ha valaki, akkor a Tleikan manapilon tudna erről mesélni. Háló itt ugyan nincs, eljátszani mellette ugyanakkor hasonlóan kellemetlen, mert bár Fortuna szerepe sem kicsi, alapvetően elég kellemetlen opciók közül kell „válogatni” - de egy Szopógödör már csak ilyen! Főleg korlátozó szabálylapok mellé tudom elképzelni, és vegyük észre, hogy nem csak a kézből kijátszott lapokra hat (pápá, Elektrogömbök!), valamint páros versenyen is szóhoz juthat.
Gorombilla (5): Egy újabb legenda, amely abszolút hű régi önmagához, hiszen anno a Gorombilla volt az olcsó hordák egyik fő ütőlénye, és most is ehhez ért a leginkább. Egy kis kombózással akár OTK (egy körös nyerés) is összehozható vele, hiszen háromszor is be lehet duplázni a sebzését, de ez azért elég körülményesnek hangzik. Csak úgy, önmagában pedig nem hinném, hogy bárhova beférne.
Sokk (6): Elgondolkodtató lap a counterek ellen, hiszen erre +5 VP reagálni, vagyis jó eséllyel létre fog jönni (hacsak Fec nincs ott valahol a közelben), ami után garázdálkodhatunk egy kicsit. Kérdés, hogy ezt mennyire tudjuk kihasználni? Kell ugye két induló lap, amit az ellenfél megfog (az egyik ideális esetben egy Rozoga lebuj, ami színben is illeszkedik), aztán jön a Sokk, majd két újabb lap, ami végre létrejöhet. Ez így elméletben elég sok lapos "kombónak" hangzik. Alternatívaként lőni is lehet vele, de ezen képesség ritkán lesz hasznos - nyilván akkor, ha esetleg nyerni tudunk vele.
Hordóagyú mameluk (8): Ez az ostoba teremtés egy újabb iszonyatosan irritáló lap lesz az amúgy sem éppen gyenge óriás pakliba (természetesen Lassan járj!-jal kombinálva), hiszen már az első körben megérkezhet, a manabukatás pedig a drágítás mellé rendkívül zavaró képesség, mondani sem kell. Védelme pedig kétszeresen is van, így megoldani sem egyszerű, és bár ütni nem üt nagyot, a folyamatos sebezgetése bőven kárpótol.
A kommentek között osszátok meg velünk ti is, hogy mit gondoltok a jubileumi Zén lapjairól!