4225

Megjelenés éve:

Értékeld!

- Kinézet -

- Használhatóság -

- Eredetiség -

Kiegészítő megjegyzések a lap működéséhez:

(AK125) Mit nevezünk gyógyulásnak a HKK-ban? A kérdés ugye a Szepuku (új) lap miatt merül fel. Nem sok lap van rajta kívül, ami miatt ez fontos lenne. A legjobb, ha a legegyszerűbben fogalmazzuk meg a lények gyógyulásának definícióját: gyógyulás az, amikor a lény aktuális életpontja nő. Ha jobban belegondolunk, ez a definíció egyszerű, következetes, logikus, és nem ütközik sok játékhelyzettel. Az AK120 Kérdezz-felelek rovatában a Szepuku (új)-Hullazabáló és Őrült Trax (új) kapcsán egyszer már ezt kijelentettük, csak egy picit burkolt formában.

(AK125) Csak +1/+1-et kap Őrült Trax (új) A közösség erejétől (új), ha rajta kívül nincs más lényem játékban. A közösség ereje (új) annyi pluszt ad minden lénynek, ahány vele megegyező színű lényem van játékban. Tehát például, ha van egy Dornodon és két Leah lényem, akkor Trax +4/+4-et kap. Azonban, amikor egyedül van, akkor csak egy vele azonos színű lény van játékban, hiába kétszínű lap, csak +1/+1 jár neki.

(AK120) Megmenthetem-e a Hullazabálót (új) a képességével, ha lelövik egy Szepukuval (új)? A Hullazabáló (új) képessége használható életmentő hatásként is. Azonban a Szepuku (új) egy kicsit trükkös eset, mivel sikeres létrejötte után a célpont lény abban a körben nem gyógyulhat. Vagyis a Hullazabáló (új) képessége ugyan növelne max. ÉP-t, de aktuálisat ebben az esetben nem, így nem is alkalmazható életmentő hatásként. Hasonló az eset az Őrült Traxnál (új). itt is lehet az izmot adó képességet életmentő hatásként alkalmazni, de Szepuku (új) után már nem, hiszen ekkor nem növel aktuális ÉP-t.

Cookie/süti kezelés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Tudjon meg többet...
OK