(AK93) Mennyit sebződök a Sötét erők idézése mellett, ha Spóra jelző, vagy Szilmill spórák kerülnek játékba? Korábban azt mondtuk, hogy lap, vagy jelző bármilyen módon történő játékba kerülése kijátszásnak számít. Ez alapján a Spóra jelzőnél sebződök kettőt, a Szilmill spóráknál hatot, mivel ott három lény került játékba. Az igazán kellemetlen mondjuk A mágusok átkánál tud lenni, amikor is minden elmelidércért sebződök kettőt. Pontosabban, ha én játszom ki az átkot, akkor én sebződöm kettőt elmelidérceim után, míg az ellenfél nem sebződik az általa kapottak után.
(AK73) Nincs komponens a Szilmill spórákban. A jelzőkben soha nincs komponens, a Spóra lap ez alól azért kivétel, mert ott a lapra ez rá van írva. A Szilmill spórák jelzői passzívan kerülnek játékba.
(AK65) A Spóra jelzők is rendelkeznek a Spóra lap szaporodó képességével, de mindig csak egy új Spórát kapok, függetlenül attól, hány Spórám van játékban. A Spóra jelzők ugyan passzívan kerülnek a játékba, de az előkészítő fázisban először szaporodnak a Spórák, azután aktivizálódnak a lapok, vagyis az újonnan kapott Spóra jelző is aktív lesz a fő fázisom elejére.
(AK53) A lények állandó képességei passzívan is működnek, így a Spóra is termel jelzőt. Még egy fontos dolog a Spórával kapcsolatban: minden körben csak egy Spóra jelzőt kapsz, függetlenül attól, hogy hány Spórád van játékban, és a jelzők is rendelkeznek a szaporodás képességével.
(AK66) Kap jelzőt az Eleven rettenet, ha szaporodik a Spórám, mivel minden játékba kerülő lényért erősödik, bármilyen módon is kerüljön az játékba.
(AK55) Kapok komponenst A mágia csodájával, ha az ellenfelemnek szaporodik a Spórája. Minden lényért kapok komponenst, amit az ellenfél játékba hozott, függetlenül attól, hogy mi módon hozta játékba.