(AK125) Mit nevezünk gyógyulásnak a HKK-ban? A kérdés ugye a Szepuku (új) lap miatt merül fel. Nem sok lap van rajta kívül, ami miatt ez fontos lenne. A legjobb, ha a legegyszerűbben fogalmazzuk meg a lények gyógyulásának definícióját: gyógyulás az, amikor a lény aktuális életpontja nő. Ha jobban belegondolunk, ez a definíció egyszerű, következetes, logikus, és nem ütközik sok játékhelyzettel. Az AK120 Kérdezz-felelek rovatában a Szepuku (új)-Hullazabáló és Őrült Trax (új) kapcsán egyszer már ezt kijelentettük, csak egy picit burkolt formában.
(AK125) Nem menti meg az élet a lényemet a Szepukutól (új). A Szepuku (új) után semmiféle módon nem lehet gyógyulni, és az élet gyakorlatilag visszagyógyítja a lény sebződését.
(AK120) Megmenthetem-e a Hullazabálót (új) a képességével, ha lelövik egy Szepukuval (új)? A Hullazabáló (új) képessége használható életmentő hatásként is. Azonban a Szepuku (új) egy kicsit trükkös eset, mivel sikeres létrejötte után a célpont lény abban a körben nem gyógyulhat. Vagyis a Hullazabáló (új) képessége ugyan növelne max. ÉP-t, de aktuálisat ebben az esetben nem, így nem is alkalmazható életmentő hatásként. Hasonló az eset az Őrült Traxnál (új). itt is lehet az izmot adó képességet életmentő hatásként alkalmazni, de Szepuku (új) után már nem, hiszen ekkor nem növel aktuális ÉP-t.