A Sármanóval megnevezem A vadak urát, amit utána az ellenfél kijátszik a kezéből. Kódex: 91.4.1. Ahol egy szabály vagy lap szövege képességet említ, ezen a játékban lévő lapok képességét kell érteni. Tehát a Sármanó nem „törli ki” A vadak ura képességét már előre, amikor a kezemben van. Amikor A vadak ura játékba kerül, a Sármanó megpróbál hatni rá, elvenni a képességét, de A vadak urára már ez a képesség sem fog hatni.
(AK 30) Nem neves kalandozók: A megbocsátás apostola, A szerencse fia, A tengerek ura, A természet papja, A vadak ura, Alakváltó, Áldozómester, Árnymanó, Bölcs tanító, Bufa lovagnője, Chara-din helytartója, Chara-din káoszlovagja, Chara-din papja, Dornodon lovagnője, Dornodon papja, Elenios lovagnője, Elenios papnője, Elf, Elf bárd, Elf mesterharcos, Ember kalandozó, Építész, Északi druida, Fairlight állovagja, Fairlight papja, Gnóm, Gnóm mágus, Gnóm szolgáló, Királyi légiós, Királyi tanácsnok, Királyi testőr, Kobudera, Leah halállovagja, Leah szolgája, Megtisztult leány, Mutáns, Ördögűző, Öreg varázsló, Raia kereszteslovagja, Raia papnője, Sárkányidomár, Sheran békelovagja, Sheran papnője, Szellemharcos, Szinati harcművész, Szinati szerzetes, Templomszolga, Tharr harcos lovagja, Tharr papja, Törpe, Törpe kovács, Troll, Troll lady, Trükkmester, Udvari zenész, Utcakölyök, Vándormuzsikás, Varázslótanonc, Zsarnokölő.
(AK38) A vadak urára nem hatnak a szörnyek speciális képességei, függetlenül attól, hogy az asztalra vagy a gyűjtőbe rakott szörnyről van szó. Molgannal nem lehet visszavetetni azokat a lapokat, melyekre nem hatnak a hatások vagy a speciális képességek (pl. A vadak ura), kivéve, ha csak az asztalon levő lapok hatásai nem hatnak rá (pl. Pszi elementál).