(AK101) A kockázat ára hátránya miatt elmaradt a 3. köröm. Három varázspontot kapok a 4. körömben. Az elmaradt köröket nem számoljuk, hiszen azok meg sem történtek. Csak a megtörtént körök számítanak. Ugyanúgy, ha Az idő kerekével a 3. köröm után keletkezik egy 4. köröm, abban nem három, hanem négy varázspontot fogok kapni.
(AK3) Ha Szerepcsere alatt elmondok egy Az idő kerekét, ismét te következel, vagyis az a játékos, akivel éppen helyet cseréltél, nem ül vissza a helyére. Az idő kerekével kapott plusz kör után jön a másik játékos.
(AK45) A Kronoelementállal minden olyan lapot vissza lehet venni, aminek nevében a "krono" vagy "idő" tag szerepel (pl. Időutazás, Az időrabló érintése, Az idő kereke, stb.).
(AK5) Az idő kerekénél a kijátszás feltétele a lapdobás, így meg sem próbálhatod kijátszani addig, amíg nem dobtál a kezedből két lapot. Az ellenfeled csak ezután dönti el, hogy megakadályozza-e. A Tüskepajzsnál azonban a sikeres kijátszás eredménye a laphúzás, ezért ha ezt ellenvarázsolják, akkor nem lehet helyette lapot húzni.
(AK2) Vége a második körömnek. Ellenfelem (valamilyen módon) kijátszik egy Az idő kerekét az ő második körében. Rögtön jön a harmadik köre. Ezután ha én jövök, 3 VP-t kapok, hiszen ez a harmadik köröm (függetlenül attól, hogy az ellenfélnek közben kettő volt).
(AK2) Ha Az idő kereke Ellenvarázslatot kap, akkor is dobni kell két lapot. Általánosságban, minden lapon megadott speciális költséget a lap kijátszásakor ki kell fizetni, függetlenül attól, hogy lesz-e Ellenvarázslat vagy sem (ilyenek még a lény vagy épület eldobása kihozáskor).
(AK66) Képzeljük el, hogy én vagyok a kék játékos, az ellenfelem a piros. Az egymást követő köröket jelöljük kék és piros kövek sorával. Amikor én jövök, akkor egy kék kő világít, majd ha befejeztem a körömet, akkor a következő kő, alapesetben egy piros kezd el világítani, tehát ekkor a piros játékos, vagyis az ellenfelem következik. A kockázat árának az a hatása, hogy a következő kék kövemet kivesszük. Amikor kijátszom a másodikat, akkor ismét kivesszük a legközelebbi kék kövemet, vagyis akkor a lánc így módosul: világító kék - piros - piros - piros - kék. Vagyis az ellenfelem háromszor következik egymás után. Az idő kereke ennek ellenpárjaként berak egy kék követ, közvetlenül a világító kövem után. A második Az idő kereke újabb követ rak be. Ekkor a kősor ilyen lesz: világító kék - kék - kék - piros. Tehát még két köröm lesz.
(AK20) Mi történik, ha valaki Szerepcsere közben kijátszik egy Az idő kerekét vagy egy A kockázat árát ? Hmmm... Ha azt akarjuk, hogy a különböző, köröket adó és köröket elvevő lapok miatt ne váljon a Szerepcsere működése egyetemi tananyaggá, sürgősen keresni kell egy szemléletes modellt. Tekintsük a körök egymásutánját kék és piros kövek sorának. A te köreid a kék kövek, az ellenféléi a piros kövek. Az éppen soron levő kő ragyogó fénnyel villog. Amikor kijátszol egy Szerepcserét, akkor a következő piros és a következő kék kőre a köröd végén egy nagy fekete X kerül. Ha valakinek X-es kő jelöli a körét, akkor a másik játékos játszik helyette. Eddig remélem világos. Ha valaki kijátszik egy Az idő kerekét, akkor közvetlenül az ő köve után megjelenik egy ugyanolyan színű kő. Ha valaki kijátszik egy A kockázat árát, akkor kivesszük a sorból a következő olyan színű követ, ami az ő körét jelöli. A fenti modellt mindenki képzelje el, esetleg rakja ki, és próbálgassa ki az összes lehetséges kombinációt, tetszőleges számú és időpontban kijátszott A kockázat árák és Az idő kerekék használatával, és megdöbbenéssel fogja tapasztalni, hogy a teendő egyértelműen leolvasható a modellről.