A Repülő motyogóval leszedhetem a Teknős szellemet, mivel a motyogó leszedése egy sikeres kijátszáskori képesség, és a lap kijátszása és a kijátszáskori képesség között nem vizsgáljuk a lény ÉP-jét.
(AK149) Életben marad a Tudatfalóm (új), ha a kijátszásakor leszedem vele az ellenfél Teknős szellemét. Sikeresen létrejön a Tudatfaló (új), majd annak képessége következik. Azt választom, hogy sebzek vele a Teknős szellembe. Ekkor megvizsgáljuk a Teknős szellem ÉP-jét, mert sebződött, ha az ellenfelem nem tudja meggyógyítani, akkor a gyűjtőbe kerül. Mivel a Tudatfaló (új) minden képessége létrejött, levizsgáljuk az ÉP-jét, ami több mint 0, így életben marad. Ezek alapján egy 0 ÉP-s lény sikeres kijátszáskori képessége is létrejön, mielőtt a lény meghalna.